poniedziałek, 15 czerwca 2009

Zostałem proboszczem...

zezwól, by twój program pocztowy wyświetlił grafikę - zobaczysz więcejMam do przekazania tylko jedną, bardzo prywatną wiadomość, choć mocno dotyczącą Was. Zostałem proboszczem (a dokładnie administratorem, bo jest to pierwsza moja nominacja) parafii pod wezwaniem MB Pocieszycielki Strapionych w Winnicy.


Parafia położona jest [tutaj].


A krótkie informacje znajdziesz [tutaj].


Nominacja ta oznacza rozstanie.


Rok spędzony w Małachowiance będę wspominał bardzo mile. Wspominałem często na lekcjach, że to najlepsza szkoła w jakiej przypadło mi uczyć. Podtrzymuje to w całej rozciągłości.


Bardzo Wam wszystkim dziękuję!


Nie musi to oznaczać zerwania kontaktu - zawsze mnie będzie można znaleźć w Internecie.

5 komentarzy:

  1. To chyba należą się gratulacje (piszę chyba bo nie wiem czy to zaszczyt, czy może za karę :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Na zdjęciu kościół przypomina mi trochę katedrę. Do
    Szkoda, że tak szybko musimy się z Księdzem rozstać. Dziękuję za wszystko.. i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotyk z XV wieku. Wieża trochę młodsza. I na pewno nie te rozmiary.

    Dzięki za dobre słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez dziekujemy, powodzenia i do zobaczenia!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknimy za Księdzem. Jak będzie okazja to proszę nas odwiedzić. ;)

    Gratulacje i powodzenia! XD

    OdpowiedzUsuń